sobota, 30 stycznia 2016

TAG: 50 faktów o mnie

Witam wszystkich i przepraszam, że tyle to trwało. Teraz postaram się dodawać posty co tydzień w sobotę. Dziękuję wszystkim, którzy tu zajrzeli, skomentowali.. Zawsze wchodzę na Wasze blogi i zostawiam po sobie ślad^^
Dziś tak jak zapowiedziałam będą fakty o mnie. Tag chyba znany, większość osób już pewnie to dodała więc bez przedłużania przejdźmy do rzeczy:

  1.  Uwielbiam wieczory. Wtedy mogę odpocząć, słuchać muzyki i napić się herbatki.
  2. Mam w pokoju dużo różnych świeczek. Lubię ten klimat wieczorami, byle nie waniliowe i lawendowe.
  3. Cały rok mam w pokoju lampki choinkowe.
  4. Nigdy nie noszę kanapek do szkoły. Nie lubię jak ktoś patrzy jak jem, może to trochę dziwne, ale.. 
  5. Jeśli już o tym.. Nie zjem kanapki z masłem/margaryną. 
  6. Ciągle nie mam czasu..
  7. Wracam ze szkoły późno, często śpię w dzień a później nie mogę spać w nocy. 
  8. Zawsze muszę mieć pomalowane paznokcie.  Jak znajdę chwilę i mam wenę to zdobię. 
  9. Lubię robić zdjęcia, byle nie sobie. Jestem z tych osób, które nie robią sobie selfie co chwilę. :P
  10. Ostatni raz zmieniłam zdjęcie profilowe na facebooku chyba w wigilię 2014 roku.
  11. Irytują mnie małe dzieci, nie lubię ich i nie wiem jak ktoś może mówić, że są śliczne.
  12. Chodziłam z koleżanką na lekcje gry na gitarze, z których nas wyrzucono.
  13. Później zapisałyśmy się na chór w szkole. Może max 2 razy mnie tam widziano, w tym samym czasie było kółko plastyczne, gdzie jakoś bardziej mi się podobało^^
  14. Chodzę do szkoły artystycznej. <prawdopodobnie następny post będzie właśnie o tym>
  15. Ze względu na szkołę i to, że każdy wygląda jak chce miałam różne kolory na włosach: fiolet (próba, trochę nieudana), blond, czerwony, różowy, niebieski, zielony.. różowo-niebieskie ombre (jeśli to w ogóle można tak nazwać..?) 
  16. Jak miałam te różowe z niebieskim jakaś dziewczyna na korytarzu w szkole się odwróciła i krzyknęła "Jakie super włosy!" miło. :D
  17. Na feriach planuję trwalszy kolor, który utrzyma się dłużej niż te wyżej. Jeśli wypali to też bedzie o tym post^^
  18. W przyszłości chcę mieć tatuaże, albo też tatuować.
  19. Na gołębie mówię Keviny. :D 
  20. Łatwo mnie wystraszyć...
  21. Robiłam wywiady z ludźmi w parku. 
  22. Lubię spacery na wsi, po lesie.. ^^
  23. Mogłabym ciągle siedzieć sama w domu.
  24. Podoba mi się kiedy ktoś ma swój styl i się tego nie wstydzi.
  25. Brakuje mi pewności siebie.
  26. Mam płyty artystów, których szanuję. Jak dla mnie o wiele lepiej słuchać płyty, niż muzyki z telefonu. <chyba, że jest się poza domem...>
  27. Kocham święta Bożego Narodzenia. Ogólnie całą atmosferę tych świąt, natomiast Wielkanoc wręcz przeciwnie..
  28. Co roku organizuję w naszym fandomie wymianę kartkami Bożonarodzeniowymi. 
  29. Uwielbiam koncerty! Byłam na wielu <sama nie wiem ile już>, dzięki temu poznałam super osoby, wiele przygód^^  Jednak najbardziej chcę się wybrać na koncert 30stm :3
  30. Boję się ludzi z mojego miasta (szczególnie nocą).
  31. Przez swój wygląd na wakacjach zaczepiło mnie parę osób.. :P
  32. Nie lubię mówić o sobie.
  33. Lubię czytać. Obecnie tylko opowiadania w wolnym czasie. Na wakacjach ciągle czytałam książki, teraz nie mam na to niestety czasu.
  34. Nie cierpię stereotypów, oceniania po wyglądzie.
  35. Uwielbiam rysować różne rzeczy, często postacie z gier :P Ale nie lubię chwalić się swoimi pracami.
  36. Zachowuje się chyba dość dziecinnie jak na swój wiek. 
  37. Nie lubię kabaretów. Jak dla mnie są dość sztuczne i nie śmieszne.
  38. Kiedyś prowadziłam blogi.. Jednak ten to coś nowego. Parę lat przerwy, chyba nie chcę wracać nawet do tamtych.
  39. W szkole obecnie chyba najlepiej idzie mi z angielskim.. Najgorzej z matmą i chemią.
  40. Byłam w Anglii i chcę tam wrócić. Ogólnie też zwiedzić Stany w przyszłości ^^
  41. Nie mogę doczekać się wycieczki klasowej^^ tak jak dwudniowej z naszej grupy z bierzmowania, która będzie chyba niedługo.
  42. Jak byłam młodsza przyniosłam do domu kota, że niby go znalazłam. :D Później odniosłam.. teraz mam 3 koty.
  43. Często mówię to co myślę, a później tego żałuję.
  44. Jednak uważam że zawsze lepiej mówić prawdę. Nienawidzę jak ktoś kłamie. :)
  45.  Nie słodzę herbaty. :P
  46. Staram się być tolerancyjna, ale czasami się nie da...
  47. Nie lubię księży. Jedyny ksiądz, którego lubię to ten uczący mnie w szkole..
  48. Nie chcę, żeby ten rok szkolny się kończył.... Nie w tym sensie, będzie mi brakowało niektórych osób..
  49. Lubię próbować nowych rzeczy.
  50. Uważam, że nie należy przejmować się tym co mówią inni, tylko zostać przy tym co Ty lubisz. Bądź sobą, słuchaj kogo chcesz, wyglądaj jak chcesz. Nie bądź jak inni. ^^
 No to dobrnęłam do końca :P Pozdrawiam, jeśli to przeczytałeś/aś i przepraszam za chaotyczność.. Jeśli chcesz to zostaw coś po sobie. c:
Może nic takiego specjalnego się nie dowiedzieliście, ale już mówiłam, że nie bardzo lubię mówić o sobie. Następny post w sobotę za tydzień, mam nadzieję, że będę w końcu systematycznie dodawać te posty.

Enjoy! xo

21 komentarzy:

  1. Ciekawe fakty!
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Może wspólna obs?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo mega ^^ ;) wkońcu się muszę za swoje zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ciągle nie mam czasu. Chętnie przeczytam post o szkole muzycznej.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówiłam, że muzyczna :D
      Nauka gry na gitarze nie wyszła, może kiedyś do tego wrócę, ale moją przeszkodą są paznokcie:D
      Za tydzień w sobotę się dowiecie ^^

      Usuń
  4. MAŁY UPDATE:
    Posty będą pojawiały się co 2 tygodnie. Wszystko mam zaplanowane, jednak szybko skończą mi się dotychczasowe tematy. Mam nadzieję, że nikt nie ma mi tego za złe i tak póki co jest tu mało osób.
    Do zobaczenia za tydzień <3

    OdpowiedzUsuń
  5. łączą nas koty i... niesłodzona herbata;p
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też w niektórych momentach brakuje pewności siebie :/ A co do herbaty to ja słodzę aż 3 łyżeczki haha
    Może wspólna obserwacja? myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak słodzę to tylko owocowe, są dość kwaśne (zależy też jakie:D)
      Jeśli chodzi o obserwację to jasne :)

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia? Widzę, że ktoś tu nie przegląda bloga dokładnie bo póki co żadnych zdjęć nie ma :P
      Obserwacja, jasne^^

      Usuń
  8. Bardzo fajne fakty :)
    Tez nie lubię jeść przy kimś, a zwłaszcza przy nowo poznanych osobach lub chłopakach. Przy przyjaciółkach to co innego, jem jak świnka hihi ^^
    A wieczory i świeczki to rzeczywiście coś cudownego <3
    Niestety również nie mam pewności siebie, ale mam nadzieję, że z czasem to zwalczę! :)

    Pozdrawiam ;)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że kiedyś mi to jakoś minie i nabiorę tej pewności siebie, eh;-;
      Obserwuję c:

      Usuń
  9. Ooo też chcę mieć tatuaż, i to nie jeden ;)


    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie lubię robić sobie selfie, fajnie jest uwiecznić jakiś moment, ale nie co minute haha
    Również obserwuję :3

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super fakty! 11 idealnie się ze mną zgadza! Keviny? Czyżby Directioner? :*

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, czemu Directioner? xD chodzi o Keviny? :l to dzięki koleżance, która też nie jest, co do obserwacji ok ;)

      Usuń