sobota, 13 lutego 2016

#1 Yacker o.. Walentynki?

Hi ♥
Posty postanowiłam dodawać w sobotę, jednak jako iż jedna osoba poznana tu chciała dowiedzieć się czegoś o mojej szkole w obiecaną sobotę dodałam post. Nie zaczęłam nawet go promować, czułam, że jest coś nie tak, jak dla mnie nie był ciekawy, więc oto "mały" edit.

Teraz wprowadzam nową serię na bloga. Będę wypowiadać się na różne tematy. Posty tego typu nie będą regularne. To zależy od tematu. Pierwszym tematem, który można wywnioskować z tytułu są Walentynki. Pamiętajcie, że wszystko co tu pisze to tylko <jak można domyślić się z nazwy> moje zdanie.. Każdy może mieć do powiedzenia co innego na ten temat więc proszę o wyrozumiałość i mam nadzieję, że się spodoba.

Dzisiaj mamy poniedziałek - w końcu trochę więcej czasu, właśnie zaczęłam ferie i mogę spędzić tu trochę więcej niż dotychczas. Poniedziałek 15 luty? -Dzień singla. Co prawda mniej znane niż to poprzedzające je. Tak, mowa o Walentynkach...




Wszędzie w sklepach pełno dekoracji, pluszaków, słodyczy - rzeczy idealnie nadających się na prezent w tym szczególnym dniu. Dlaczego szczególnym, czy to nie jest dzień jak każdy inny? Ile osób, tyle zdań na ten temat. Niektórzy uważają, że to święto jest niepotrzebne. Porównują to np. do Dnia Matki tłumacząc się, że kocha się cały rok tak samo. Idąc tym można stwierdzić, że takie święta są zbędne. Jednak czy tak jest?




Nie. Fakt, popieram stwierdzenie, że kocha się cały czas tak samo, a nie od święta - jednak jeden, szczególny dzień w roku kiedy można spędzić ten czas z bliską osobą, dać sobie jakieś upominki jest całkiem w porządku. (Choć oczywiście nie prezenty są najważniejsze w tym wszystkim.) Osobiście uważam, że są można powiedzieć głupsze, no może bardziej bezsensowne "święta". Mam a myśli coś typu Dzień pluszowego misia itp. Świętem nazwać tego nie można, ale teraz jest coraz więcej takich dni.




Podsumowując, ja do tego całego święta jestem nastawiona bardziej optymistycznie, niż pesymistycznie. :P Możecie dzielić się swoim zdaniem, obchodzicie, jest Wam obojętne, czy świętujecie dziś Dzień Singla? :D Wszystkim życzę dużo miłości przez cały rok, jeśli jeszcze nie znaleźliście tej osoby, to nic straconego, macie zapewne dużo czasu.. i nic na siłę - prędzej czy później u każdego pojawi się ta właściwa osoba^^

Enjoy ♥

45 komentarzy:

  1. Ja mam ferie! :3 nie zanudziłaś, super post <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam lubię świętować miłość :D dziękuję za obserwację i odwdzięczam się z przyjemnością :)! http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Walentynki, temat rzeka. Jedni mówią tak, drudzy nie. Ja nic przeciwko nie mam, choć nie obchodzę, nie mam z kim :D Ja świętuję DZIEŃ SINGLA z pizzą i moim laptopem w ręce.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz obserwuje :) czekam na Twoja kolej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie obchodzę Walentynek :D btw. świetna nazwa bloga - pasuje mi :*

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Ja też właśnie zaczęłam ferie. ;)



    Dopiero zaczynam byłabym bardzo wdzięczna za Twoją opinie w komentarzu. :)
    blackminniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miłej zabawy na feriach:D Jasne, że wpadnę, dodaj gadżet do obserwowania koniecznie!

      Usuń
  8. Walentynki są fajne jeśli ma się z kim je spędzić, ale dziś dzień singla więc świętujmy :P

    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Walentynki, dzień singla, każda okazja jest dobra do świętowania ;) a tak serio to też uważam, że takie święta jakoś tam są potrzebne. Dla każdego w innym znaczeniu, ale dobrze że są.

    Pozdrawiam i zapraszam blog Małej - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Walentynki są wspaniałym świętem, jeżeli ma się oczywiście swoją drugą połówkę :)
    **songuraita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio pod moim postem napisałaś że chciałabyś mnie obserwować, dodałam już gadżet obserwatorów. :)

    Zapraszam http://zzawistna.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie nic na siłę :)) i nie ma co hejtować tego święta tylko dla tego, że nie ma się drugiej połówki, a miłość "niby" nie istnieje :) Wspólna obserwacja??
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie jest obchodzić Walentynki jednak myślę, że miłość powinno okazywać się codziennie, nie tylko od święta ;)

    Może obs za obs?

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo fajny pomysł z takimi postami :)

    OFFICIAL PATTY (klik)-nowy pościk

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic na siłę. Jedni lubią dzień singla a inni walentynki karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Walentynki :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie jednak fajnie sb urozmaicić życie takimi walentynkami ^^
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy pot ;)
    może wspólna obs ?
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Tobą, kocha się cały rok, ale jestem pewna, że żadna para nie ma codziennie wyjątkowych dni. Może ma ich wiele, ale takie walentynki są potrzebne według mnie dla zapomnianych już uczuć.
    Zaproponowałaś obserwację. Zacznij, a od razu się odwdzięczę. Mogłabyś poinformować mnie jakbyś zaobserwowała? Ja zrobiłabym to samo :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaobserwowałam również :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O proszę ja tutaj znalazłam się już po walentynkach, ale zgadzam się z tobą w 100% Zawsze trzeba kochać i zawsze się wspierać nie tylko w dni określone jak np. Walentynki, Dzień kobiet czy Dzień Chłopaka te dni powinny być zawszę dla zakochanej pary. Pytałaś o obserwację zgadzam się zacznij. Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Walentynki to piękny czas, tym bardziej jeżeli możesz je spędzić z kimś. Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na nowy post! :)) A tym czasem czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jestem zdania ze fajnie jest tak w jeden dzien świetować swój związek w bardziej okazyjny spób aczkolwiek kochac trzeba cały czas

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz fajny styl pisania :).
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post ! :) Ja walentynki spędziłam na Teneryfię, były to najlepsze walentynki :D

    obserwuję i zapraszam ;)
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia i świetny wpis :)

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń