piątek, 15 stycznia 2016

Wstęp: Będzie aż tak źle?

Skoro to czytasz to znaczy, że jakimś sposobem udało Ci się dostać na mojego bloga. Miło.
Założyłam go, ponieważ chcę próbować nowych rzeczy, najwyżej nie wyjdzie i nie będę kontynuować. Jak wiadomo, szkoła, nauka, egzaminy w tym roku nie pozwalają na zbyt wiele, ale postaram się, jeśli ktoś będzie chciał to czytać.

Skąd taka nazwa? Sama się zastanawiam. Natknęłam się na wersję z księżniczką, jednak jako iż do księżniczki mi daleko wpadłam na pomysł obecnej nazwy. Jak się okazało... ktoś mnie wyprzedził. Póki co zostanie jak jest. Zmienię wygląd - to na pewno. Pojawi się nowy szablon/nagłówek, ale wszystko w swoim czasie.

O czym tak właściwie będzie ten blog? Na to pytanie również nie znam odpowiedzi. Zapewne różne tagi, relacje, może recenzje..? Jeśli kogoś to ciekawi to zapraszam do śledzenia dalej..

Jeżeli chodzi o mnie.. dużo o sobie zdradzać nie będę. Pierwszym wpisem po wstępie najprawdopodobniej będzie X faktów o mnie.

Z góry mówię, że dopiero zaczynam. Niedługo zacznę promować bloga, jeśli Wam się to nie spodoba to przepraszam, każdy kiedyś zaczynał.

Good night x

14 komentarzy:

  1. Powodzenia na blogu! Czekam na kolejne posty! Ładny wygląd bloga:) ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje.. Każdy kiedyś zaczynał i robil wszystko co mógł zeby rozpromowac swojego bloga ;) to całkiem zrozumiałe, w końcu dla kogoś piszemy te posty i milo by bylo gdyby znalazły jakis odzew ;) Dobry początek, czekam na pierwszy post!
    Pozdrawiam http://abi-bloguje.blogspot.com/2016/01/let-us-live-moment.html?m=1
    Co powiesz na wspólną obserwacje?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję, nowy post na dniach c:
      obserwuję + w kocu dodałam gadżet do obserwowania mojego bloga ^^

      Usuń
  3. Adres Twojego bloga idealnie opisuję mnie :D Jeśli dodasz gadżet z obserwatorami to poinformuj mnie, z chęcią zaobserwuję :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wytrwałości w blogowaniu. Racja, powinnas ustawić opcję do obserwacji, z chęcią zaobserwuję :D

    http://looyourself.blogspot.com/2016/01/wspopraca-choies.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuję^^ dodałam, więc zapraszam :D
      Obserwuję <3

      Usuń
  5. Great post! thanks for sharing, your blog's name is so funny:)

    follow for follow?:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia.
    Na razie blog zapowiada się bardzo dobrze,napewno jeszcze tu wpadnę ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w blogowaniu
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się post :)
    obserwuje i liczę na rewanż
    pozdrawiam http://paulinandmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń